Termeni si conditii

1. Domenii de aplicare

1.1 Termenii și condițiile noastre de vânzare, de livrare și de plată se aplică pentru toate contractele și ofertele de cumpărare. 

Aceste condiții sunt recunoscute de clienții noștri atunci când fac o comandă, încheie un contract sau acceptă livrarea noastră.


1.2
 Condițiile și condițiile aberante stabilite de clienții noștri sau de furnizorii de servicii de livrare, pe care noi nu le acceptăm în mod explicit, ne sunt obligatorii, chiar dacă acest lucru nu este explicit menționat în acești termeni și condiții.


1.3 
Termenii și condițiile noastre se aplică și pentru tranzacțiile ulterioare, fără a fi nevoie de o confirmare explicită.

 

2. Formarea unui contract 

2.1 Oferta din acest magazin online vizează în special persoanele, instituțiile, autoritățile publice și companiile care solicită aceste produse pentru uz propriu sau munca lor profesională .

2.2 Ofertele noastre pot fi modificate fără notificare, dacă nu se convine altfel.

2.3 Magazinul nostru online nu este o ofertă în sens legal. Contractele sunt primite prin comenzile clienților și sunt validate prin confirmarea scrisă a comenzii noastre sau prin livrarea de bunuri.

2.4 Drepturile de autor asupra ofertelor, cotațiilor, fotografiilor etc. sunt deținute exclusiv de iMedicale și, prin urmare, nu trebuie să fie accesibile terților sau clienților neautorizați. Prin încălcarea acestei condiții, ne rezervăm dreptul de a exercita o cerere de despăgubiri .

2.5 Menținem o evidență a textului contractului și vă trimitem prin e-mail informațiile despre comenzi și termenii și condițiile noastre. 

Termenii și condițiile noastre generale sunt întotdeauna disponibile pe site-ul nostru.

Puteți consulta comenzile anterioare în zona de conectare a clienților.

 

3. Preturi

3.1 Toate prețurile sunt înțelese a fi BRUT . TVA-ul este inclus in pret.  Ulterior pe factura separandu-se si afisand valoarea TVA-ului pentru toata comanda . 

 

4. Rezervarea drepturilor de proprietate

4.1 Bunurile livrate rămân în posesia noastră până la primirea integrală a plății.

4.2 Prin interzicerea unor terțe părți - chiar după amestecare sau prelucrare - precum și orice alte daune asupra drepturilor noastre cu privire la bunurile care fac obiectul reținerii, clientul trebuie să ne informeze imediat în formă scrisă și, de asemenea sa informeze terta parte despre rezervarea drepturilor de proprietate.

4.3 Clientul este autorizat să revândă bunurile care sunt supuse păstrării titlului în condiții normale de afaceri. 

Orice alt act de eliminare, în special un angajament, o cesiune prin securitate sau o abandonare în schimb, nu este permisă. 

Autorizația de transfer expiră, în ciuda lipsei unei notificări explicite, odată cu întârzierea sau cedarea integrală a plății clientului sau prin încălcarea angajamentelor negative existente, în special în ceea ce privește rezervarea drepturilor de proprietate.

4.4 Clientul transmite în prealabil cerințele privind revânzarea mărfurilor care fac obiectul reținerii, inclusiv toate drepturile conexe, care însoțesc aceste cerințe și asigură securitatea noastră. 

Acceptăm această alocare prin prezenta.

Clientul se obligă să ne dezvăluie numele cumparatorului  sau, dacă i se solicită acest lucru.

4.5 Achizitorul este revocabil autorizat să colecteze creanțe privind revânzarea bunurilor livrate. 

Această autorizație expiră, chiar și fără notificare explicită, odată ce achizitorul și-a încetat plățile sau imediat după întârzierea plății. 

La cererea noastră, cumpărătorul este imediat obligat să informeze clientul sau despre creanțele atribuite și să le arate cesiunea.

 

5. Notificarea defectelor

5.1 În cazul în care cumpărătorul sau vânzătorul detectează orice defect / defecte  ale coletului respectiv produselor comandate , acestea trebuie raportate și corectate imediat, cel târziu în termen de 7 zile de la primirea bunurilor. 

Pachetele trebuie să fie verificate pentru regularitate imediat după livrare și orice defecte detectate trebuie să ne fie raportate în termen de 7 zile. 

Defectele detectate pe ambalaj trebuie raportate de către client în scris, prin intermediul transportatorului .

5.2 Bunurile defecte vor fi puse la dispoziția noastră pentru a fi inspectate de noi și trebuie manipulate și depozitate cu atenție și în mod adecvat, în conformitate cu produsul.

5.3 Revendicările de defecte care sunt prezentate în timp util și aprobate de iMedicale vor fi soluționate în ceea ce privește performanța suplimentară. 

Cumpărătorul este eligibil doar pentru incheierea  contractului , atât timp cât incetarea contractului  nu este exclusă din punct de vedere juridic, fie pentru refuzul prețului de cumpărare, după o procedură de succes suplimentară, în termenul stabilit în conformitate cu reglementările legale.

5.4 Specimenele și mostrele, precum și datele din magazinul nostru online, exprimă numai situația medie și performanța produselor. 

Modificările rezonabile ale produselor livrate nu sunt considerate defecte și nu pot face obiectul plângerilor.

Ceva diferit se aplică doar pentru acordurile explicite.

5.5 Produsele sterile, lenjeria de corp, sau alte comenzi speciale și produsele care sunt adaptate individual la specificațiile clienților, precum și produsele care nu fac parte din gama noastră sunt excluse din dreptul de returnare.

 

6. Circumstanțe excepționale

6.1 În cazurile de forță majoră sau alte pierderi neprevăzute, extraordinare și întârziate - cum ar fi defecțiunile sistemului, grevele, blocările, sancțiunile oficiale, complicațiile de livrare, întârzierile în livrarea / furnizarea pieselor esențiale etc - chiar și atunci când apar întârzieri furnizorii - timpul de livrare este prelungit și o nouă dată de livrare este convenită cu clientul.

6.2 Dacă livrarea noastră este imposibilă, din cauza circumstanțelor excepționale menționate mai sus, suntem scutiți de angajamentul de livrare. 

Același lucru este valabil și prin nerezonabilitate. 

În acest scop, ne ordonăm să notificam  imediat clientul sau reprezentantul acceptant cu privire la circumstanțele menționate mai sus. 

În cazul în care evenimentele menționate mai sus durează mai mult de 3 luni, atât noi, cât și cumpărătorul suntem îndreptățiți să ne retragem din contract. 

O livrare parțială deja efectuată va fi apoi considerată o afacere independentă.

6.3 În cazul circumstanțelor menționate anterior, clienții noștri nu au alte drepturi împotriva noastră, cum ar fi dreptul de a solicita daune / inconveniente. 

Această limitare a răspunderii nu mai este aplicabilă, odată ce un act deliberat de neglijență gravă sau o neglijență ușoară cu privire la un angajament contractual fundamental este efectuat de cineva. 

Această limitare a răspunderii nu se aplică nici dacă sunt implicate daune ale corpului sau ale sănătății.

 

7. Drepturi de autor

Textele, aranjamentele și ajustările de imagine ale magazinului online sunt protejate prin drepturi de autor. 

Orice cerere de reproducere trebuie să fie aprobată în mod explicit de către compania noastră.

 

8 . Raspundere

8.1 Răspundem fără limitare intenției și neglijenței grave.

8.2 Nu vom fi răspunzători decât de neglijență simplă - cu excepția cazurilor de vătămare a vieții, a corpului sau a sănătății - în cazul încălcării unei obligații a cărei îndeplinire este esențială pentru buna executare a contractului și a cărui respectare se bazează în mod regulat clientul.

Răspunderea este limitată la daunele tipice și previzibile ale contractului.

 În cazul încălcării unei obligații  în ceea ce privește furnizarea de software, răspunderea este limitată la de cinci ori taxa de transfer și la astfel de daune, a căror apariție trebuie în mod normal să fie așteptată în cadrul unui transfer de software. 

Răspunderea pentru pierderea datelor este limitată la efortul tipic de restaurare care ar fi apărut dacă copii de rezervă ar fi fost făcute în mod regulat și în funcție de risc.

8.3 Răspunderea pentru prejudiciile indirecte și neprevăzute, pierderea producției și a utilizării, pierderea profitului, pierderea economiilor și pierderile pecuniare datorate creanțelor terților este exclusă în cazul unei simple neglijențe - cu excepția cazurilor de vătămare a vieții, a corpului sau a sănătății .

8.4 O altă răspundere decât cea din prezentul contract este exclusă - indiferent de natura juridică a creanței afirmate. 

Cu toate acestea, limitările sau excluderile de răspundere de mai sus nu se aplică unei obligații obligatorii din punct de vedere juridic (de exemplu, în conformitate cu Legea privind răspunderea pentru produse) sau răspunderea care decurge dintr-o garanție de nerespectare.