Returnarea produselor


Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online iMedicale Store în urmatoarele situaţii:

1. Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site

In situatia in care cumparatorul, la momentul primirii coletului, apreciaza ca produsul primit nu respecta specificatiile de pe site, contacteaza Vanzatorul in vederea clarificarii aspectelor sesizate, intrucat, in conformitate cu Termenii si Conditiile site-ului, descrierea produselor poate fi

incompleta din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.

In cazul in care se constata o vadita neconformitate cu specificatiile prevazute pe site, Cumparatorul este obligat sa semnaleze neconformitatea in termen de maxim 24 de ore, acesta putand opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.


2. Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator.    
                   

In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 48 de ore pentru a rezolva incidentul.  


Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.  


3. Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare).

Cumparatorul poate reclama acest lucru in termen de maxim 48 de ore de la data receptiei si poate solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. 

Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii. 

Nu se accepta returul produselor desigilate 

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail comenzi@imedicale.ro

La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetă retur: Formular model.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator (curier DPD sau Urgent Cargus) pe adresa magazinului din Strada Hristo Botev Nr. 5 Bucuresti/Sector 3

Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs

Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. 

Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de Vanzator.