Cum comand?


Vrem să îți răspundem prompt și cât se poate de profesional atunci când cauți un produs în cadrul magazinului nostru. 
Cum portofoliul imedicale.ro este într-o dinamică continuă, află următoarele sfaturi pentru a salva timp și pentru a elimina orice confuzie.
Pentru a putea plasa o comandă pe site trebuie să deții o adresă validă de email insa se poate comanda si telefonic 
Adresa de email va fi asociata contului tau de pe imedicale.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

1. Alegerea și filtrarea prduselor


Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.
Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.
Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. 

Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.
Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.
Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. 

Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

2. Coșul de cumpărături


Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”. 

Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”.

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de finalizarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei corespunzatoare plasate pe fiecare rand aferent unui produs. 

Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim. 
Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.
Dacă ești în posesia unui cupon de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Foloseste cupon».

3. Autentificare și înregistrare


În acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:
- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formular;
În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. 

Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. 

Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău.
În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. 

Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare.
Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.
- te poți conecta direct cu, contul tău de Facebook;

4. Alege opțiunea de livrare


Selectează opțiunea privind livrarea comenzii. In cazul in care doresti livrarea produselor la o alta adresa decat cea de facturare, ai aceasta optiune.
Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Detalii livrare"

5. Alege opțiunea de plată


Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.
În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. 

După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății.
Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Detalii Plata”.

6. Trimite comada


Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. 

Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. 

Acest mesaj va constitui acceptarea fermă a comenzii tale daca toate produsele din comanda erau cu disponibilitate In stoc.
În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. 

După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.
Poți anula o comandă din contul tau in termen de maxim 1 h de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Finalizat. 

Dacă te vei răzgândi ulterior, vei putea returna produsul conform instrucțiunlor din pagina “Cum returnez”..